Fantastic Four: Dark reign

Dark_Reign_Fantastic_Four_Vol_1_1.jpg

Ihmeneloset ovat ollet paheeni puolen elämääni. Eniten olen aina pitänyt 1980-luvun piirrostyylistä ja tarinoista. Keräsin 2000-luvun alussa Ihmeneloslehtiä divareista ja nyt minulla on mittava kokoelma niitä.

Ihmeneloselokuvat ovat kaikki olleet minulle pettymyksiä. Tosin en ole edes uusinta vaivautunut katsomaan.

Mies toi minulle syntymäpäiväni aikoihin kohtuu uuden Ihmenelosjulkaisun, jonka tarina on osa suurempaa kokonaisuutta. Silti tarinan voi lukea itsenäisenä julkaisunakin.

12436128_10153415744244891_523967983_n

Ihmeneloset rakentavat skrullien hyökkäyksen jäljiltä kotiaan. Reed kuitenkin unohtuu rakentamaan konetta, jolla hän pääsisi kurkistamaan vaihtoehtomaailmoja selvittäkseen, olisiko hän voinut estää supersankareiden sisällissodan (siitä lisää ensi kesän Marvel rymistely elokuvassa!). Reedin ja Suen lapset peukaloivat vahingossa talon teknisiä rakenteita ja niin Sue, Johnny ja Ben tempautuvat vaihtoehtomaailmojen seikkailuihin.

Yllätyksekseni piirrostyyli ei häirinnyt minua kuten 2000-luvun alun tyyli. Lopussa vielä oli realistisemmalla tyylillä piirretty lyhyt kertomus, joka taitaa liittyä suurempaan tarinaan. Minulle se oli lähinnä silmäkarkkia, kun en ole suuremmassa tarinassa ollut kärryillä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s